اخبار و مقالات

قلم سه بعدی کودکان

قلم سه بعدی کودکان

فروشگاه تجهیزات پرینتر 3 بعدی اویس ارائه دهنده انواع پرینتر سه بعدی و انواع قلم سه بعدی کودکان ؛ به صورت آنلاین خدمات لازم جهت انتخاب قلم مورد نیازتان را ارائه می دهد .

قلم سه بعدی کودکان

قلم و یا خودکار سه بعدی ، ابزاری است نو ، از فن آوری پرینتر های سه بعدی با کارکردی مشابه و خلاق ، که با اکسترودر موجود رشته های پلاستیکی را در رنگ های متنوع ذوب و سرد می کند و امکان ایجاد قطعات زیبا و کاربردی را به ما می دهد . قلم سه بعدی نه تنها ابزاری مناسب برای هنرمندان ، طراحان ، معماران ، دانشجویان و دانش آموزان است بلکه قابل استفاده برای تمام افرادی است که به دنبال راهی برای ابراز ذوق و خلاقیت خود می گردند . شما با استفاده از الگوهای موجود در سایت می توانید از همان ابتدا آثاری جذاب و فوق العاده خلق نمایید . یکی از مراکز فروش قلم سه بعدی معتبر ؛ فروشگاه اویس می باشد که به صورت آنلاین نیز خدمات خود را ارائه می دهد . قلم سه بعدی ارزان و قیمت قلم سه بعدی کودکان از موارد پرجستجو در این محصول می باشند .

قلم سه بعدی کودکان

اگر طراح هستید و به ایجاد دست سازه های فانتزی علاقمندید ، قلم سه بعدی می تواند ابزاری کاربردی برای شما باشد …

نکات خرید قلم سه بعدی

انتخاب قلم سه بعدی کودکان مناسب برای داشتن نتایج بهتر ؛ مستلزم رعایت یک سری نکات می باشد . مهم است که قلم مناسب را برای نیاز های خود انتخاب کنید . خرید قلم سه بعدی دست دوم نیز می تواند برای راه اندازی کسب و کار شما کارساز باشد . بهترین مارک قلم سه بعدی ، انواع فیلامنت قلم سه بعدی و قیمت قلم سه بعدی را می توانید به صورت آنلاین بررسی و تحقیق کنید . همچنین انواع عکس قلم سه بعدی را می توانید از وبسایت ما مشاهده کنید . در اینجا چند فاکتور برای انتخاب قلم سه بعدی وجود دارد و یا به عبارتی عواملی وجود دارند که باید در نظر گرفته شوند ؛

  1. راحتی : به دنبال یک خودکار سه بعدی باشید که در دست شما احساس راحتی کند ، زیرا ممکن است برای مدت طولانی از آن استفاده کنید . طراحی های ارگونومیک و مواد سبک وزن می تواند تجربه کلی شما را بهبود بخشد .
  2. سازگاری رشته ها : انواع رشته هایی را که قلم سه بعدی می تواند استفاده کند را در نظر بگیرید . برخی از قلم ها با طیف گسترده ای از مواد سازگار هستند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است به مارک های خاص یا انواع فیلامنت محدود شوند .
  3. کنترل دما : تنظیمات دمای قابل تنظیم به شما امکان می دهد با انواع مختلف رشته ها کار کنید و به نتایج مطلوب برسید . به دنبال قلمی باشید که کنترل دما را برای تطبیق پذیری ارائه می دهد .
  4. سرعت اکستروژن : سرعت اکستروژن متغیر به شما کنترل بیشتری بر جریان فیلامنت می دهد . این ویژگی به ویژه هنگام کار بر روی جزئیات پیچیده یا ساختارهای بزرگتر مفید است .
  5. ویژگی‌ های ایمنی : اگر یک خودکار سه‌ بعدی برای کودک می‌ خرید ، قلم‌ هایی با ویژگی‌ های ایمنی داخلی ، مانند نمای بیرونی خنک یا عملکرد های خاموش شدن خودکار را در اولویت قرار دهید .

معرفی بهترین قلم سه بعدی

در این قسمت از مقاله به معرفی بهترین قلم‌ های سه بعدی موجود در بازار پرداخته ایم ؛ در حالت کلی قلم‌ های سه بعدی به شما کمک می‌ کنند تا کار مدل‌ سازی و طراحی را آسان‌ تر و سریع‌ تر از همیشه انجام دهید . خرید قلم سه بعدی از مراکز فروش قلم سه بعدی معتبری چون فروشگاه اویس برای شما در دسترس می باشد . انواع فیلامنت قلم سه بعدی کودکان و قیمت قلم سه بعدی را می توانید از وبسایت ما استعلام کنید .

  • قلم سه بعدی MYNT3D : قلم MYNT3D یک انتخاب همه منظور برای کاربران است. امکان تنظیم دما تا 240 درجه سانتی‌گراد به کاربر این اجازه را می‌دهد که طرح‌های خلاقانه را آزادانه ایجاد نماید. این قلم نه تنها با رشته‌های ABS و PLA کار می‌کند، بلکه استفاده از رشته‌های عجیب‌ و غریب همانند الیاف چوب را نیز پشتیبانی می‌کند .
  • قلم‌های 3Doodler Start : قلم‌های 3Doodler Start منحصراً برای ذهن کودکان طراحی شده است . این نوع قلم با رشته‌های پلاستیکی در دمای پایین و سازگار با محیط ریست کار می‌کند که بلافاصله پس از خارج شدن از نوک قلم و شکل‌ گیری سفت می‌شود و همین امر باعث شده است که مدل‌سازی و خلق چیزهای جدید توسط کودک به تنهایی ایمن باشد .
  • قلم Pro pen از برند Wacom : قلم Pro pen از برند Wacom به شما در ایجاد محتوای سه بعدی به کمک دکمه‌های قابل تنظیم و جریان دست کمک می‌کند. دکمه‌های تعبیه‌شده بر روی این قلم امکان بزرگ‌نمایی و چرخش را در حالت سه بعدی می‌کند. این محصول با بسیاری از محصولات این برند سازگاری دارد. این قلم تا سطح 8192 به فشار حساس است و برای کار کردن به باتری نیاز ندارد .
  • Myriwell 3D Pen : هر آنچه از یک قلم سه بعدی متوسط انتظار می‌ رود ، در این محصول تعبیه شده است . برای روشن و خاموش کردن این قلم لازم است آن را به برق وصل یا از آن جدا کنید، چون این دستگاه فاقد سوئیچ برق است . با توجه به قیمت مناسب این محصول ویژگی‌ هایی که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد ، نسبتاً چشمگیر است .

نحوه مراقبت از قلم سه بعدی

با دقت از قلم نگهداری کنید : همان‌ طور که قبلاً اشاره شد ، قلم سه بعدی بسیار حساس بوده و به راحتی شکسته می‌ شود ؛ بنابراین نحوه مراقبت و نگهداری از آن بسیار حائز اهمیت است . به محض اتمام کار با قلم مطمئن شوید که تمامی رشته‌ها از قلم خارج شده باشند . این کار از قفل شدن قلم جلوگیری می‌کند . آموزش کار با قلم سه بعدی را به خوبی بیاموزید و اگر جویای انواع قلم سه بعدی ارزان هستید ؛ می توانید از مراکز فروش قلم سه بعدی معتبر همچون ؛ فروشگاه تجهیزات پرینتر 3 بعدی اویس ، اقدام کنید . قیمت قلم سه بعدی کودکان نیز به نسبت فناوری های بکار رفته بسیار با صرفه می باشد . مقاله ی ( نکات ایمنی قلم سه بعدی: آنچه باید بدانید. – 3DKIT ) می تواند در مورد نحوه نگهداری ، توضیحات تکمیلی را ارائه دهد .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *