اخبار و مقالات

مراکز فروش قلم سه بعدی

مراکز فروش قلم سه بعدی

در صورتی که طراح هستید و به ایجاد دست سازه های فیزیکی علاقمندید ، قلم سه بعدی می تواند ابزار مهم شما باشد ؛ مراکز فروش قلم سه بعدی معتبر از جمله ؛ فروشگاه تجهیزات پرینتر 3 بعدی اویس ، ارائه دهنده ی این قلم های با کیفیت در ایران می باشد .

مراکز فروش قلم سه بعدی

یکی از نوآوری های خلاقانه در صنعت طراحی و تولید ، مربوط به ظهور قلم های سه بعدی می باشد . برای مثال ؛ برخی از طراحان جواهر مشهور با استفاده از این قلم ها در صنعتشان به طراحی زیورآلات از جنس طلا و یا حتی جواهر می پردازند . از این رو مراکز فروش قلم سه بعدی همچون ؛ فروشگاه تجهیزات پرینتر 3 بعدی اویس ، در بین کاربران و طراحان این صنعت جایگاه ویژه ای دارد ، اغلب مراجع فروشنده ی تجهیزات چاپ سه بعدی ، قلم های سه بعدی ارائه می دهند . فروشگاه اویس ؛ دنیای پرینت سه بعدی ، انواع قلم های سه بعدی را در کیفیت های مختلف ارائه می دهد .

مراکز فروش قلم سه بعدی

استفاده از قلم سه بعدی امروزه طرفداران بسیاری یافته است ، برخی افراد از این ابزار استفاده تفریحی و شخصی دارند …

تعریف قلم سه بعدی

قلم سه بعدی قلمی را گویند که پلاستیک داغ شده را از نازل قلم به بیرون تزریق می کند . در این فناوری شما به نرم افزار خاصی نیاز ندارید ، در واقع هیچ فایلی برای نقل و انتقال وجود ندارد و هیچ فناوری دشواری جهت مسلط شدن وجود ندارد . شما به راحتی با یک خودکار سه بعدی قادرید تا گرافیکی برجسته را برروی یک تکه کاغذ و یا هر سطح صافی بکشید . اما چیزی که یک خودکار سه بعدی را واقعاً منحصر به فرد می کند ، قابلیت کشیدن در هواست که به شما این امکان را می دهد تا به سرعت ساختار های سه بعدی را درست در مقابل خود ایجاد کنید ، که می توانید آنها را برداشته و در دست بگیرید . استفاده از یک خودکار سه بعدی ، بسیار شبیه به استفاده از تفنگ چسب است . هنگامی که انواع فیلامنت از فیلتر خارج می شوند ، به سرعت سرد شده و به هر شکلی که آن را درآورده اید ، سفت می شود . در صورت علاقمندی به راحتی می توانید از مراکز فروش قلم سه بعدی معتبر همچون ؛ فروشگاه تجهیزات پرینتر 3 بعدی اویس خرید خود را انجام دهید .

طرز کار

طرز کار قلم‌ های سه‌ بعدی از طریق تغذیه پلاستیک می باشد ، به طوری که پلاستیک را قبل از بیرون آمدن از نازل و در انتهای قلم ذوب می‌ کند که به این فرایند ( اکستروژن ) می گوییم . بسته به موادی که داخل قلم قرار می دهید ، قلم تا دمای متفاوتی گرم می شود . هنگامی که از قلم سه بعدی خارج می شود ، پلاستیک ذوب شده نرم و چکش خوار است ، اما در عرض چند ثانیه جامد می شود و ساختاری محکم ، پایدار و قابل برداشت را ایجاد می کند . مراکز فروش قلم سه بعدی به دلیل نحوه کار راحت و بی دردسری که دارد بسیار رواج یافته است .

جامعه ی کاربر قلم سه بعدی

دامنه ی استفاده از ازین قلم های سه بعدی بسیار متنوع است و نمی توان در استفاده از آن محدودیت در نظر گرفت . حتی گاهی کودکان نیز برای ایجاد کاردستی از آن استفاده می کنند ، اما ما می بینیم که قلم سه بعدی عمدتاً توسط هنرمندان ، سازندگان ، طراحان (مد و خانه) ، مربیان ، مهندسان ، تعمیرکاران DIY ، علاقه مندان و تقریباً هر کسی که می خواهد داشته باشد استفاده می شود . مقاله ی ( با قلم سه بعدی چه چیزی می توانید بسازید؟ ) می تواند تا حدودی دامنه ی محصولات تولیدی با این قلم ها را معرفی کند . مراکز فروش قلم سه بعدی در بین طرفداران به ایجاد هنرهای سه بعدی بسیار رایج شده است .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *