اخبار و مقالات

درآمدزایی با پرینترهای سه بعدی

درآمدزایی-با-پرینتر-های-سه-بعدی

اگر به دنبال درآمدزایی با پرینترهای سه بعدی هستید ، بایستی ابتدا از خود بپرسید که ؛ آیا صرفا جهت کسب درآمد و بدون داشتن علاقه می خواهید به آن بپردازید ؟ و یا اینکه تصمیمتان به این امر بخاطر علاقه ی شما کار با پرینتر سه بعدی است ؟ این که از روی علاقه به کار با پرینتر سه بعدی بپردازید بسیار خوب است ، چرا که این کار اغلب برای مصارف شخصی با صرفه تر می باشد . البته در مواردی که بتوانید جامعه ی هدفتان را بیابید ، می تواند بسیار کار پردرآمدی برای شما باشد .

درآمدزایی با پرینترهای سه بعدی

برای این امر بایستی فردی که این قصد را دارد ، هزینه و ملاحضات اولیه را در نظر بگیرد . در واقع ارزش درآمدزایی با پرینترهای سه بعدی را ، جامعه ی نیازمند محصولات آن ؛ با سفارشی کردن محصول جهت حل مسائلشان ، مشخص می کنند . ارزش واقعی کار با چاپگر سه بعدی ، در پتانسیل تبدیل ایده ها به واقعیت ملموس نهفته است و آنها را به یک دارایی با ارزش برای علاقه مندان ، متخصصان و صنایع تبدیل می کند و آینده ای را شکل می دهد که با تخیل و پیشرفت تکنولوژی رو به جلو هدایت می شود . اشخاص اکثرا تنها به دلیل درآمدزایی این حرفه را در پیش نمی گیرند ، چرا که چاپگر سه بعدی اغلب برای نیاز های شخصی با صرفه تر می باشد . اما لازم به ذکر است ، در مواردی که مشکلات جامعه ی هدف تنها با محصولات پرینتر سه بعدی حل می شود ؛ این حرفه می تواند درآمد زا باشد .

محصولات پرینتر سه بعدی

دامنه ی محصولات پرینترهای سه بعدی ، بخش وسیعی از وسیله ها را شامل می شود ، از جمله ؛ قاب عکس ، گیره نگه دارنده لباس : گیره لباس با ابعاد و اندازه کوچک ، به راحتی و بدون نیاز به مواد پرینتر سه بعدی پیچیده ، به صورت سه بعدی قابل چاپ است . توصیه می شود با خرید فیلامنت پرینتر سه بعدی PETG و استفاده از آن ، چاپ خود را انجام دهید . زیرا علاوه بر داشتن انعطاف پذیری بالا ، در برابر آب و هوا محکم و مقاوم خواهد بود . ظروف میوه خوری و پذیرایی : امروزه طراحان ، ایده هاشان برای طرح ظروف را از طریق پرینتر سه بعدی نیز به وقوع پیوند می زنند . جا صابونی و لوازم پلاستیکی مشابه : ویژگی مثبت این نوع جا صابونی تولید شده با پرینتر سه بعدی ، کف سوراخ دار آن است که سبب می شود صابون تمیز و بهداشتی باقی بماند . نوار اندازه گیری : همان نواری که در خیاطی برای اندازه گیری سایز افراد استفاده می شود . درآمدزایی با پرینترهای سه بعدی آسان بوده و تقریبا از هر نوع فیلامنت پرینتر سه بعدی می توان برای تولید محصولات و در نتیجه ، درآمد زایی استفاده کرد . اگر قصد خرید محصولات پرینتر سه بعدی و یا خود پرینتر را به صورت آنلاین دارید ، حتما از طریق جستجو فروشگاه پرینتر سه بعدی معتبری را انتخاب کنید . قیمت مواد اولیه پرینترهای سه بعدی برای تولید محصول ، به راحتی در سایت های فروشگاهی قابل مشاهده است .

درآمدزایی-با-پرینترهای-سه-بعدی

یکی از گزینه های پرطرفدار امروزی برای کسب درآمد فروش محصولات چاپ سه بعدی است ، از این رو افراد کار با پرینتر سه …

پرفروش ترین محصولات پرینتر سه بعدی

تحقیقات فراوان نشان داده است که برخی محصولات پرینتر سه بعدی ، فروش بسیار بالایی نسبت به سایر محصولات دارند . بنابراین درآمدزایی با پرینترهای سه بعدی امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است . از جمله ؛ مینیاتور های سه بعدی : این محصولات کوچک حالت نمادینی داشته و می توانند یادآور فیلم و یا داستان های پرطرفدار باشند . همچنین هزینه ساخت کمتری دارند . اسباب بازی ها و مجسمه ها نیز از محصولات پرفروش پرینتر سه بعدی محسوب می شوند . لوازم جانبی ست لباس ها : محصولاتی نظیر تل سر ، کلاه و اکسسوری های مربوط به یک تم خاص را شامل می شود ، که در مناسبت ها و مراسمات خاص بسیار پرفروش می شوند . قاب های سه بعدی تلفن : امروزه تلفن بخش ارزشمندی از دارایی های افراد محسوب می شود از این رو افراد به قاب گوشی استفاده شده ، اهمیت زیادی قائلند . قاب های گوشی به دلیل داشتن دامنه ی طرحی بسیار متنوع ، محصولات پرینترهای سه بعدی پرفروش محسوب می شوند . نگه دارنده ی تلفن ، بدلیجات سه بعدی ، گلدان های کوچک خانگی ، قاب سه بعدی عینک و بسیاری لوازم جانبی که مصرف روزانه دارند ، از محصولات پرفروش پرینتر سه بعدی می باشند .

وسایل مورد نیاز

پایه ترین ابزار برای شروع درآمدزایی با پرینترهای سه بعدی ، شامل موارد زیر می شود .

  • خرید پرینتر سه بعدی رزینی و یا خرید انواع دیگر : اولین ابزار برای داشتن این کسب و کار ، داشتن یک چاپگر با کیفیت بالا می باشد . برای تهیه ی این وسیله لازم است بودجه و تطابق محصولاتی که می خواهید تولید کنید با ویژگی های دستگاه را در نظر بگیرید .
  • فیلامنت : چاپگر سه بعدی شما از فیلامنت برای ایجاد مدل هایی که طراحی می کنید استفاده می کند . که در واقع فیلامنت ها قرار است با ذوب شدن و ایجاد لایه های متعدد ، محصولات پرینترهای سه بعدی مد نظرتان را تولید کنند .
  • مدل های سه بعدی یا نرم افزار مدل سازی : برای تولید محصول ، شما نیاز به طراحی سه بعدی مدل با نرم افزار های مرتبط طراحی دارید . حتی می توانید از افرادی که علم و دانش تخصصی طراحی را دارند ، در خواست طرح کرده و هزینه ی آن را بپردازید .
  • یک کامپیوتر : در حالی که از نرم افزار برای طراحی محصولات خود استفاده می کنید ، به یک کامپیوتر با فضای ذخیره سازی کافی برای ذخیره طرح های خود نیاز دارید .
  • سایر ابزارهای چاپ سه بعدی : می توان به درزگیرهای شیمیایی ، تشک های برش ، چاقوهای پالت ، چسب چوب ، ابزار خلاص کننده ، کاغذ سنباده و ورق های چسبنده اشاره کرد .

درآمدزایی با پرینتر سه بعدی به عنوان شغلی ریسک پذیر

آیا کار با پرینتر سه بعدی همیشه سودآور خواهد بود ؟ جواب این سوال بستگی به شرایط هر شخص خواهد داشت . در واقع بستگی به جایگاهی دارد که شخص در آن خدمت می کند . اگر برای مصرف کننده عمومی چاپ سه بعدی می کنید ، ممکن است حاشیه سود شما زیاد نباشد زیرا در حالت کلی این وسیله برای استفاده شخصی است . از طرفی مصرف کنندگان کالاهای ارزان قیمت را دوست دارند . اما اگر به مشتریانی خدمات می‌دهید که مشکلشان با پرینت سه بعدی حل می شود ، آن‌ها حاضرند برای حل آن مشکل مبلغ بسیار زیادی به شما بپردازند . بنابراین درآمدزایی با پرینترهای سه بعدی کاملا به جامعه ی هدف شما بستگی دارد .

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *