اخبار و مقالات

راه های درآمدزایی با پرینتر سه بعدی

درآمدزایی با پرینتر سه بعدی

آیا می توان درآمدزایی با پرینتر سه بعدی انجام داد؟

امروزه پرینتر های سه بعدی در سرتاسر دنیا جایگاه خود را یافته اند و در جهت موفقیت صنایع مختلف گام برداشته اند. به دلیل اهمیت شناخت پرینتر های سه بعدی، در این مطلب درآمدزایی با پرینتر سه بعدی قصد داریم مفاهیم آموزشی رایگان را جهت یادگیری مفهوم های پایه ای که به پرینتر سه بعدی ربط دارند، معرفی نمائیم. همچنین چند شیوه که ممکن است در وضعیت کنونی ایران از پرینتر سه بعدی، سود مالی کسب کنید، را توضیح می دهیم. هر شخصی امکان دارد از روی علاقه پرینتر سه بعدی تهیه نماید. همچنین بعضی ها هم می توانند از پرینتر های سه بعدی به عنوان ابزار کسب و کار استفاده نمایند. در این صورت شرایط متفاوت خواهد بود.

در صورتی که علاقمند دیدن پرینتر سه بعدی های فروشگاه سارای 3D می باشید، کلیک نمائید یا به بخش محصولات فروشگاه مراجعه نمائید.

درآمدزایی با پرینتر سه بعدی

چرا درآمدزایی با پرینتر سه بعدی؟!

پرینتر سه بعدی در برابر تعریف قدیمی طراحی و تولید محصول قرار گرفته و در نمونه سازی سریع، پیشروی نموده است. حتی اشخاص تازه کار که پرینتر سه بعدی تهیه می کنند، برایشان ممکن می گیردد که ایده های جالبی را به در آمد تبدیل سازند. برای نمونه ساخت قطعات ربات، اسباب بازی های ابتکاری. اکنون اشخاص بسیاری متقاضی نمونه سازی ارزان تر و سریع تر در مقایسه با روش های قدیمی می باشند. این مورد ها به کمک پرینتر سه بعدی ممکن می گردد.

پرینتر سه بعدی موقعیت های شغلی زیادی ایجاد می کند. موارد زیر تعدادی از موقعیت های شغلی و درآمدزایی با پرینتر سه بعدی می باشد:

  1. تاسیس استارت آپ ساخت پرینتر سه بعدی،
  2. خدمات چاپ سه بعدی،
  3. آموزش پرینت سه بعدی،
  4. همکاری با جواهرسازان وطلافروشان برای طراحی قالب و
  5. مباحث قطعه سازی صنعتی.

بنابراین با خرید یک پرینتر سه بعدی، درآمد نجومی برای خود بدست آورید.

نکات مهم برای شرکت در دوره های آموزش پرینتر سه بعدی

  • از آموزشگاه برگزار کننده دوره بخواهید که قبل از ثبت نام، سر فصل آموزشی را برای شما بفرستد تا بررسی نمائید و ببینید که ارزش دارد برای آن دوره سرمایه گذاری کنید یا نه.
  • مراکز آموزشی قابل اطمینان در معرفی کار آموزان دوره های قبلی تعللی نمی کنند. از این رو می توانید کیفیت آموزش را از آن ها سوال نمائید.
  • غالبا موسسات معتبر جلسه ابتدایی را رایگان برگزار می نمایند و سپس اقدام به گرفتن شهریه می نمایند.
  • یک دوره آموزشی با اعتبار، پس از تموم شدن دوره هم تا مدتی کارآموزان خود را راهنمایی و ساپورت خواهد نمود.
  • به سراغ آموزگاه های معتبر و با دوره های آموزشی کاملی بگردید که مهارت هایی کاربردی را برگزار می نمایند. پیشنهاد می کنیم دوره های آموزشی مدلسازی سه بعدی که بازار کار خوبی دارد را هم بررسی نمائید. در پرینت سه بعدی زمانی که بحث اشتغال به میان می آید، لازم است در کنار مدلسازی سه بعدی تعریف گردد. از این رو بهتر است در مرحله نخست در یک دوره آموزشی مدلسازی سه بعدی همچون نرم افزار کتیا یا ZBrush ثبت نام کنید و مهارت لازم را به دست آورده و اشتغالزایی خود را تضمین کنید. در مرحله بعد اقدام به یادگیری پرینت سه بعدی کنید.
  • هدف خود را در وهله نخست تعیید نمائید. هدف شما کدام یک می باشد؟ 1) ساخت پرینتر سه بعدی 2) قطعه سازی با پرینتر سه بعدی به عبارتی دیگر ایجاد مرکز خدمات پرینت سه بعدی. با توجه به موقعیت فعلی بازار کشورمان، گزینه دوم یعنی مرکز خدمات پرینت سه بعدی دردسر کمتر و بازدهی بهتری را خواهد داشت. پس با یادگیری مهارت قادر خواهید بود به سرعت با تهیه یک پرینتر سه بعدی سفارشات مشتریان در شهر محل سکونت یا در نقاط دیگر را بر ۀورده ساخته و درآمدزایی با پرینتر سه بعدی انجام دهید.

برای کارآفرینی با پرینتر سه بعدی به چه مهارتی نیاز دارم؟

در قسمت های قبلی این مقاله از فروشگاه سارای3D آورده شد که واقع بینانه رفتار کنید و خیال پردازی ننمائید. پرینتر سه بعدی همچون دستگاه فتوکپی نمی باشد که برگه سفید از یک طرف وارد و کاغذ چاپی از طرف دیگر خارج شود. مهارت بالای کار با نرم افزار چاپگر سه بعدی بنام اسلایسر، یک کامپیوتر با سخت افزار مناسب، نظارت بر فرآیند طولانی پرینت سه بعدی و توانایی مدیریت مالی هزینه مواد اولیه … همیشه شما را همراهی خواهد نمود.

درآمدزایی با پرینتر سه بعدی

مهارت های مورد نیاز برای درآمدزایی با پرینتر سه بعدی

  • تسلط به نرم افزارهای طراحی سه بعدی یا حداقل داشتن مهارتهای پایه ای
  • توانایی کار با کامپیوتر و نرم افزارهای مرتبط با پرینتر سه بعدی
  • دانستن زبان انگلیسی در سطح پایه تا بتوانید با رابط کاربری نرم افزار کار کنید و همچنین منابع آموزشی بروز را در اینترنت مطالعه کنید توجه داشته باشید برای ماهر شدن همیشه باید دنبال یادگیری باشید و مثل دیگر حوزه های اشتغال به فارسی منبع آموزشی جدید و جامعی برای یادگیری پیدا نمی کنید. هر چه بیشتر بدانید، موفق تر خواهید بود و مهارت بالاتر یعنی آپشنهای خدماتی خلاقانه بیشتر به مشتریان که شما را از رقبایتان متمایز میکند.
  • مهارت در حوزه هنر برای مراحل پس از پرینت قطعات مثلا رنگ کردن مجسمه چاپ شده و زیباسازی آن … که درآمد اضافه دیگری برای شما خواهد داشت.
  • مهارت در بازاریابی اینترنتی برای معرفی کسب و کار خود یا توانایی پرداخت هزینه های آن تا افراد دیگری آنرا برای شما انجام دهند.

در صورتی که علاقمند دیدن پرینتر سه بعدی های فروشگاه سارای 3D می باشید، کلیک نمائید یا به بخش محصولات فروشگاه مراجعه نمائید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *