اخبار و مقالات

محصولات پرینترهای سه بعدی

محصولات پرینترهای سه بعدی

پرینتر های سه بعدی جایگاه ویژه ای در پیشرفت بازار صنایع پیدا کرده اند ، از این رو محصولات پرینترهای سه بعدی دامنه ی وسیعی دارد ، از جمله این محصولات می توان به قاب عکس و ظروف میوه اشاره کرد . برای تولید محصولات پرینت شده ی سه بعدی ، به تعدادی وسایل و لوازم همچون فیلامنت و کامپیوتر مخصوص نیازمندید . برخی از محصولات این پرینتر از جمله قاب و نگه دارنده ی تلفن امروزه بسیار پرفروش شده اند .

محصولات پرینترهای سه بعدی

دامنه ی محصولات پرینترهای سه بعدی ، بخش وسیعی از وسیله ها را شامل می شود ، از جمله ؛ قاب عکس ، گیره نگه دارنده لباس : گیره لباس با ابعاد و اندازه کوچک ، به راحتی و بدون نیاز به مواد پرینتر سه بعدی پیچیده ، به صورت سه بعدی قابل چاپ است . توصیه می شود آن را با فیلامنت PETG چاپ کنید ، زیرا علاوه بر داشتن انعطاف پذیری بالا ، در برابر آب و هوا محکم و مقاوم خواهد بود . ظروف میوه خوری و پذیرایی : امروزه طراحان ، ایده هاشان برای طرح ظروف را از طریق پرینتر سه بعدی نیز به وقوع پیوند می زنند . جا صابونی و لوازم پلاستیکی مشابه : ویژگی مثبت این نوع جا صابونی تولید شده با پرینتر سه بعدی ، کف سوراخ دار آن است که سبب می شود صابون تمیز و بهداشتی باقی بماند . نوار اندازه گیری : همان نواری که در خیاطی برای اندازه گیری سایز افراد استفاده می شود . درآمدزایی با پرینترهای سه بعدی آسان بوده و تقریبا از هر نوع فیلامنت پرینتر سه بعدی می توان برای تولید محصولات و در نتیجه ، درآمد زایی استفاده کرد . اگر قصد خرید محصولات پرینتر سه بعدی و یا خود پرینتر را به صورت آنلاین دارید ، حتما از طریق جستجو فروشگاه پرینتر سه بعدی معتبری را انتخاب کنید . قیمت مواد اولیه پرینترهای سه بعدی برای تولید محصول ، به راحتی در سایت های فروشگاهی قابل مشاهده است .

محصولات پرینترهای سه بعدی

پرینتر سه بعدی رزینی برای خانواده فن آوری های تولید افزودنی است که فوتوپلیمر های مایع را لایه به لایه تبدیل به یک جسم جامد می کند

پرفروش ترین محصولات پرینتر سه بعدی

تحقیقات فراوان نشان داده است که برخی محصولات پرینتر سه بعدی ، فروش بسیار بالایی نسبت به سایر محصولات دارند . از جمله ؛ مینیاتور های سه بعدی : این محصولات کوچک حالت نمادینی داشته و می توانند یادآور فیلم و یا داستان های پرطرفدار باشند . همچنین هزینه ساخت کمتری دارند . اسباب بازی ها و مجسمه ها نیز از محصولات پرفروش پرینتر سه بعدی محسوب می شوند . لوازم جانبی ست لباس ها : محصولاتی نظیر تل سر ، کلاه و اکسسوری های مربوط به یک تم خاص را شامل می شود ، که در مناسبت ها و مراسمات خاص بسیار پرفروش می شوند . قاب های سه بعدی تلفن : امروزه تلفن بخش ارزشمندی از دارایی های افراد محسوب می شود از این رو افراد به قاب گوشی استفاده شده ، اهمیت زیادی قائلند . قاب های گوشی به دلیل داشتن دامنه ی طرحی بسیار متنوع ، محصولات پرینترهای سه بعدی پرفروش محسوب می شوند . نگه دارنده ی تلفن ، بدلیجات سه بعدی ، گلدان های کوچک خانگی ، قاب سه بعدی عینک و بسیاری لوازم جانبی که مصرف روزانه دارند ، از محصولات پرفروش پرینتر سه بعدی می باشند .

وسایل مورد نیاز جهت تولید محصولات

پایه ترین ابزار برای شروع کار ، شامل موارد زیر می شود :

  • پرینتر سه بعدی : اولین ابزار برای داشتن این کسب و کار ، داشتن یک چاپگر با کیفیت بالا می باشد . برای تهیه ی این وسیله لازم است بودجه و تطابق محصولاتی که می خواهید تولید کنید با ویژگی های دستگاه را در نظر بگیرید .
  • فیلامنت : چاپگر سه بعدی شما از فیلامنت برای ایجاد مدل هایی که طراحی می کنید استفاده می کند . که در واقع فیلامنت ها قرار است با ذوب شدن و ایجاد لایه های متعدد ، محصولات پرینترهای سه بعدی مد نظرتان را تولید کنند .
  • مدل های سه بعدی یا نرم افزار مدل سازی : برای تولید محصول ، شما نیاز به طراحی سه بعدی مدل با نرم افزار های مرتبط طراحی دارید . حتی می توانید از افرادی که علم و دانش تخصصی طراحی را دارند ، در خواست طرح کرده و هزینه ی آن را بپردازید .
  • یک کامپیوتر : در حالی که از نرم افزار برای طراحی محصولات خود استفاده می کنید ، به یک کامپیوتر با فضای ذخیره سازی کافی برای ذخیره طرح های خود نیاز دارید .
  • سایر ابزارهای چاپ سه بعدی : می توان به درزگیرهای شیمیایی ، تشک های برش ، چاقوهای پالت ، چسب چوب ، ابزار خلاص کننده ، کاغذ سنباده و ورق های چسبنده اشاره کرد .
بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *