اخبار و مقالات

شمع سازی با پرینتر

شمع سازی با پرینتر

امروزه یکی از کسب و کارهای پردرآمد فروش شمع می باشد ، شمع سازی با پرینتر می تواند یکی از گزینه های با صرفه برای شما باشد . برای ساخت شمع با پرینتر لازم است مراحلی همچون ؛ طراحی قالب شمع و طراحی نگهدارنده شمع را طی کنید . جهت درآمد زایی از طریق فروش شمع بهتر است ، بازار هدف خود را به طور کامل ارزیابی و شناسایی کنید تا همیشه مشتریان بالقوه ی خود را داشته باشید .

شمع سازی با پرینتر

تولید شمع با پرینتر سه بعدی رزینی می تواند بسیار سود آور باشد ، از سود فروش گرفته تا ایجاد پیوند دوستی از طریق هدیه دادن . شمع های پرینت سه بعدی می توانند هدیه ای عالی برای افراد باشند . در واقع شمع و یا موم ها همیشه مورد نیاز جامعه بوده است ، تقریبا در همه ی مناسبت ها شمع ها کاربرد دارند . بنابراین تولید و فروش آن می تواند سود زیادی برای فروشنده ایجاد کند . تهیه پرینتر سه بعدی و مواد اولیه ی آن ، می تواند گزینه ای مناسب برای استارت بیزینس پرسود شمع فروشی باشد . در ادامه مراحل لازم برای تولید نگهدارنده شمع با پرینتر سه بعدی را توضیح داده ایم .

شمع سازی با پرینتر

یکی از گزینه های پرطرفدار امروزی برای کسب درآمد فروش محصولات چاپ سه بعدی است ،

طرز کار

در اینجا ما مجموعه متنوعی از مواد را برای کمک به تبدیل ایده های شما به هنر چاپ سه بعدی خیره کننده ارائه می دهیم . مواد مورد نیاز شامل موارد ؛ چاپگر سه بعدی رزین با رزین دلخواه شما ، که در این مورد از رزین موم قرمز SUNLU استفاده کردیم – شوینده رزینی – دستگاه شستشو و پخت رزین – پرینتر سه بعدی فیلامنت با رشته انتخابی شما ، که SUNLU Rainbow PLA توصیه می شود – سیلیکون به انتخاب شما – محفظه خلاء – موم شمع به انتخاب شما – فتیله شمع – ظرف قابل استفاده در مایکروویو

مراحل ساخت شمع سفارشی به صورت زیر است :

  • طراحی قالب شمع : قالب شمع با هر نوع طرحی را که بخواهید می توانید ایجاد کنید . توصیه می شود با رزین موم قرمز SUNLU روی چاپگر سه بعدی پرینت گرفته شود . به طور متوسط و تقریبی 14 ساعت طول می کشد .
  • انجام کار های پس پردازش : پس از اتمام پرینت سه بعدی ، قالب را با دقت از صفحه ساخت چاپگر سه بعدی خارج کنید . در صورت نیاز هر گونه ساختار پشتیبانی یا لبه های ناهموار را با استفاده از انبردست بردارید . مدل را با مواد شوینده رزینی تمیز کنید ، سپس آن را خشک کنید .
  • ساخت قالب سیلیکونی : سیلیکون را آماده کرده و بریزید . سیلیکون را طبق دستور العمل روی آن آماده کنید .
  • تخریب و آشکار کردن : محفظه PLA چاپ سه بعدی را بردارید و به آرامی قالب سیلیکونی را از مدل چاپ شده سه بعدی بیرون بکشید .
  • ساخت نگهدارنده شمع : برای ساخت می توان از انواع فیلامنت استفاده کرد ، اما بهتر است در این مورد از رشته PLA رنگین کمان SUNLU برای چاپ نگهدارنده شمع استفاده کنید . برای جلوگیری از نشت موم شمع ، نگهدارنده را کاملا مهر و موم شده چاپ کنید .
  • آماده کردن فتیله : یک فتیله شمع را به طول دلخواه ببرید و کمی بلندتر از قالب کنید . انتهای بالایی فتیله را روی یک مداد یا چوب محکم کنید و مطمئن شوید که در مرکز قالب باقی می ماند .
  • ذوب موم شمع : در یک دیگ دوبل یا ظرف مناسب مایکروویو ، موم شمع خود را ذوب کنید . دستور العمل های سازنده را برای گرم کردن و ذوب کردن دنبال کنید . در صورت تمایل ، روغن معطر یا رنگ را به موم ذوب شده برای معطر یا رنگی اضافه کنید .
  • ریختن موم و شمع سازی : موم ذوب شده را با دقت داخل آن بریزید ، اجازه دهید موم خنک و جامد شود .
  • کندن شمع : به آرامی موم آماده شده را از قالب جدا کنید .

درآمدزایی با شمع سازی

بیزینس شمع سازی یکی از مشاغل با کم ترین نیاز به سرمایه اولیه و البته جزو پرفروش ترین هاست ، چرا که وسایل شمع سازی ارزان و در دسترس تر است . جهت درآمدزایی از این طریق لازم است مراحل زیر را طی کنید .

  1. بازار هدف خود را ارزیابی کنید : مخاطبان شما چه کسانی هستند ؟ اینها خریداران بالقوه ای هستند که بیشتر به محصولات شما علاقه مند بوده و ممکن است به مشتریان تبدیل شوند .
  2. شیوه ی خود را پیدا کنید : آیا به محیط زیست علاقه دارید ؟ وارد حیطه ی شمع های سازگار با محیط زیست شوید . آیا از طرفداران کریستال ها هستید ؟ شما می توانید یک سری شمع با جواهرات و کریستال های مختلف بسازید (مانند شمع های کوارتز رز ، شمع های یشم ، شمع های آمتیست و غیره) . آیا عاشق دریای عمیق آبی هستید ؟ شمع صدفی ! یکی دیگر از عوامل خرید در مورد شمع ها ظاهر و انرژی آنهاست. برخی از مردم از گل در شمع های خود لذت می برند زیرا آنها به سادگی زیبا به نظر می رسند .
  3. هزینه های راه اندازی را تعیین کنید : هزینه راه اندازی یک تجارت شمع چقدر است ؟ عدد آنقدرها هم که فکر می کنید بالا نیست . البته این می تواند بسته به جایگاه کسب و کار شما تغییر کند . به عنوان مثال ، اگر تصمیم دارید در شمع های خود جواهرات و کریستال ها را داشته باشید ، هزینه های راه اندازی شما افزایش می یابد زیرا این لوازم ارزان نیستند .
  4. شروع به فروش شمع کنید : ایده آل است که تنوع شمع های خود را در ابتدا محدود و مشخص نگه دارید . با ایجاد چند نوع شمع مختلف در ابتدا شروع کنید و از دوستان و خانواده خود بازخورد دریافت کنید که کدام شمع را بیشتر دوست دارند . همچنان که کسب و کار رو به جلو می رود ، فرآیند تولید را تکرار کنید . در نهایت ، شما مجموعه ای عظیم از شمع های بسیار محبوب خواهید داشت که به خوبی نشانگر برند شما خواهد بود .
  5. یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی ایجاد کنید : با اشتراک گذاری تصاویر خیره کننده از شمع های خود با زیرنویس های توصیفی در رسانه های اجتماعی ، دسترسی مردم را به محصولات خود بیشتر کنید .
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *